streda 13. marca 2013

"Oh fuck"

Predtým ako sa zajtra, tentoraz už fakt seriózne, začnem venovať svojej bakalárskej práci, pozastavím sa ešte raz  nad mojím súčasným rozpoložením. Mám chuť na všetko, len nie na štúdium. Myslím tým to formálne akademické štúdium, nie to, ku ktorému sa človek motivuje sám. Mám chuť ísť popíjať s priateľmi (čo zajtra, teda už dnes, aj vykonám), túlať sa svetom, napísať knihu, dokonca viem aj o čom (!).
Robiť hocičo z toho, čo som vymenoval včera v tomto príspevku . Ísť do divadla, zničiť sa pri športe, urobiť zle nejakej "autorite". Zažívať kurva zamotanú lovestory (check). Niečo tvoriť, lebo chcem. Nebaví ma toto naháňanie sa za titulom a za vecami, ktoré sa od nás očakávajú. Počas nocí ako je táto prestávam byť pragmatický, túžim robiť veci, ktoré som uviedol vyššie a spôsobovať  veci, ktoré sú vyobrazené nižšie  . 

Najlepší gif obrázok, ever

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára