pondelok 18. marca 2013

Air drumming

Určite je ťažké nájsť človeka, čo ešte nikdy nepraktizoval air guitar. Pri tej "najdivokejšej" párty si bezpochyby aspoň raz brnkla po neviditeľných strunách vo vzduchu aj tá najkonzervatívnejšia nerdica. No v móde je byť "iný ako iný" a tak treba na air guitar zabudnúť a vymyslieť si niečo viac cool. Vymýšlať som si dnes ležiac a zotavujúc sa z nepríjemnej zmesi nádchy a opice nemusel nič. Skapatý ako som bol, nechal som sa spontánne uniesť a dával si air drumming. Zas som sa tváril, aj keď len tak tajne sám pred sebou, že viem viac ako v skutočnosti viem a neviditeľnými paličkami som bubnoval s istotou najväčšieho profesionála. Hralo my Closer To The Edge by 30STM, pesnička, ktorú si pustím fakt len zriedka, hoci ju možno označiť za moju obľúbenú, top. Ale ona vie, že ju ľúbim, aj keď ju zanedbávam a venujem sa dokola iným pesničkám od iných interpretov. Taká zvláštna láska na diaľku.
To všetko ma opäť priviedlo k myšlienke, že potrebujem bicie. A to nie je len hocijaká túžba, čo človeka prejde ako keď dostanú malé deti psíka na vianoce a potom skončí v útulku alebo na ulici. Túžim po bicích už roky a to ma utvrdzuje v tom, že tá vášen je nefalšovaná. Páči sa mi na bicích, to, že ten beat jednoducho človek cíti. Je jasné, že aj pri tomto nástroji je nevyhnutné naučiť sa základy a teóriu and stuff, ale príde mi to intuitívnejšie ako hra na gitaru, nedajbože husle. Som človek netrpezlivý a neviem sa dočkať, keď ich získam, sadnem za ne a budem sa fyzicky rozbíjať až mi ruky odpadnú a bude zo mňa stekať pot a následne padať na dlážku. Len ja, paličky a beat. Už len získať finančné zdroje a budem sa hrať na Shannona. Ale bez obáv, budem to stále ja, unikátny Michal (zámerný náznak narcizmu). 

Shannon Leto, 30 STM

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára