sobota 16. marca 2013

co-working, brainstorming, harlem shaking

Po ťažšej stredajšej noci som sa vo štvrtok podvečer premohol a presne o 18:00 som na podnet spolužiačky v čajovni Epicure zasadol do pohodlného kresla, aby som sa zúčastnil neviazanej debaty ohľadom vytvorenia co-working priestorov v Nitre. Niečo ako bratislavský Connect alebo The Spot. Lenže kópia niečoho takého sa umelo nevytvorí a od pôvodcu myšlienky (a z jeho myšlienok) nevychádzal ten pravý spirit. To však nie je to, čo tu chcem do hĺbky rozoberať.
Po "formálnej časti" meetingu sa ostalo posedávať a popíjať, na tom však nezáleží, nakoľko som bol autom. Ľudia, čo ma poznajú po každej stránke a tých veľa nie je, vedia, že vo svojom okruhu známych postrádam ľudí, s ktorými by som sa porozprával o veciach, ktoré ma skutočne bavia (okrem NHL) a pre ktoré by som sa vedel profesijne zapáliť. To sa však určite netýkalo štvrtkového večera, kedy som vôbec prvýkrát mal možnosť debatovať s ľudmi, ktorí reálne robia s propagáciou, sociálnymi médiami, webom, dokonca i turizmom v prepojení s troma predchádzajúcimi pojmami dokopy. Medzitým sme stihli natočiť ďaľší, no môj prvý (a posledný?) harlem shake, ktorý dúfam nikdy neuzrie svetlo sveta. Najlepšie na tom bolo, ako sa nám podarilo obehať všetky stoly a zlanáriť ľudí, aby do toho išli s nami. Vrásky na čele mi spôsobovali len pohľady barmanov a čašníkov, ktorým asi nebolo po vôli, čo sa to v tej ich - inak vždy pokojnej a harmonickej - kaviarni deje. Ale bolo od nich milé, že nám dovolili vyblbnúť sa, hoci my sme im za to sľúbili virálnu kampaň na ich kaviareň pomocou natočeného videa, z ktorej asi nič nebude... No nič...
Na to stretnutie sa mi skutočne nechcelo, no som rád, že som sa prinútil vstať z postele. Inak by som nemal tú možnosť stretnúť týpka, čo sa stará o obsah FB stránky pelikánu bodka eská a jej takmer 35 000 fanúšikov, chalana, čo stojí za žračom-času bratm.sk alebo dvoch digital advertising heroes, ktorí majú na svedomí titulné strany môjho obľúbeného časopisu Forbes, propagáciu nastávajúceho podujatia Jahodová Nitra a v porfóliu im svieti napr. aj známa Hroznovka. 
LinkedIn je služba, ktorú je relevantné používať len v prípade, že ju človek skutočne potrebuje a ja som vždy veril v to, že ten magický moment príde (melodráma :P). V piatok nasledovalo "spájanie sa" a už mám viac-menej vybavené aj ďaľšie rande, teším sa na ďaľšiu plodnú debatu.

A prvýkrát som vyfasoval niečo tak pokrokové ako obojstranná vizitka... :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára