streda 6. marca 2013

Miesta v Nitre, ktoré môžem

Nie som žiadny nitriansky patriot ani nič podobné. Nestotožňujem sa s nijakým mestom, dedinou na svete. Skôr s ľudmi a tí sú rozlezení kade tade. No aj v Nitre je pár miest, pri ktorých mi nevadí, že som stále tu a že som ešte neodišiel do preč...  Kalvária v noci, zamrznuté zoborské jazierko, budova ukfky na Slančíkovej (fakt tam chodím rád), zoborský les zasnežený a zaliaty slnkom zároveň, čierna hora alebo frankie, no a nakoniec pasáž od Mostnej ul. (škoda, že Napervillská nepokračuje až po most, znelo by to oveľa lepšie) po Chrenovský most/lávku. A v podstate až po Triedu A. Hlinku, ale za Chrenovským mostom sa mení atmosféra a už to nie je ono, možno preto, že je to už frekventovanejšie a včera ma tam minule vystresovali vrany. V pondelok ma pekná scenária prinútila zastať a aspoň telefónom ju zachytiť. Trošku som sa s fotkou pohral a snáď to nie je na Photoshop "navždy-začiatočníka" také zlé :)

Inspired by Feather on the Clyde by Passenger


2 komentáre:

  1. so svetlami zrkadliacimi sa na hladine rieky by to bolo čarovnejšie.
    ale rešpektujem tvoj foťák v mobile:)
    chýba mi tam park, schody pri divadle a strecha mlynov.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. schody (a lavičky) pri divadle ma napadli až keď som už ležal v posteli.
    strecha mlynov- tá štrková časť za plotom, kde sa nemôže chodiť, ale my sme boli :)

    OdpovedaťOdstrániť