sobota 2. marca 2013

Keby viem spievať... | kúpelňová úvaha

Tento príspevok je z blogu hnutiezalepsiinternet.wordpress, ktorého činnosť som dnes ukončil a migroval som na túto adresu. Jeho životnosť nebola dlhá, no tento jeden príspevok mi nedalo neskopírovať nakoľko sa mne samotnému páči a vyjadruje celkom duch, v akom by sa mohol tento nový blog ponášať:

Dnes večer ma napadla a predchvíľou v sprche dozrela myšlienka, že by bolo fajn, keby viem spievať alebo keby mám hudobný talent. Je to zvláštne a vôbec sa to sem nehodí? Fuck that.

Kebyže viem spievať…
  • Spravil by som si na Youtube vlastný channel
  • Napísal by som text a k nemu akordy
  • Nechal by som sa zarásť (check)
  • Obliekol by som si flanelovú károvanú košelu (tzv. drevorubačskú) a menčestrové nohavice s nejakým hnedým odtieňom, nasadil hipsterské okuliare a učesal si vlasy nabok alebo sa na ne proste vykašlal
  • Vybral sa na pláž pri more (odmyslime si, že tu žiadnu nemáme) alebo na lúku, do hôr,   do lesa, na vrchol výškovej budovy, na okraj upršaného mesta et cetera.
  • Vytiahol gitaru sám alebo sa nechal sprevádzať hrou niekoho, komu by to išlo lepšie (takého človeka by som však pravdaže nenašiel)
  • Nechal sa natáčať pri interpretácii mojej vlastnej skladby, tváril sa pritom artovo a preciťoval každé slovo. Najlepšie by bolo keby v pozadí povieva nejaká burina a v zábere je aj načatá flaša destilátu zvýrazňujúca maximálnu pohodu/žiaľ, it depends.
  • Video by som editoval a pridal mu farebný filter podobný tým na Instagrame.
  • Video zdieľal na vyššie spomínanom Youtube channel a užíval by som si odozvu a lásku, ktorej sa mi nedostáva, keď píšem o “vážnejších” veciach.
  • Svoje skladby by som nahrával a zdieľal na Soundcloud, kde by sa všetka moja hudba šírila voľne a s láskou!
  • Možno by som vytvoril audio podcast na iTunes, kde by som s ostatnými štýlovými ľudmi z branďže zdieľal názory a poznatky, ale to už znie príliš seriózne na to aby sa okolo toho vytvoril buzz aspoň približujúci sa desatine toho, aký vytvárajú Grumpy a Snoopy cat.
  • Opakovať 1-10.


Autor článku používal iróniu len minimálne. Príspevok a jeho obsah sa zakladajú na reálnej túžbe.

Update: vo štvrtom bode nemôžu chýbať zimné topánky, sivé alebo hnedé, pokiaľ možno, tak s rozviazanými šnúrkami.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára