piatok 8. marca 2013

Prekvapiť

Včera som obdržal ďaľšiu múdru knižku do mojej zbierky. Len tak, ani meniny, ani narodeniny, ani vianoce, ani výročie, len MDŽ a teda by som mal byť je ten, kto obdaruváva.

Aby sa mi s ňou lepšie manipulovalo a aby som si nepoškodil obal, sňal som ho a príjemne na mňa zapôsobil sivo-biely design väzby. Potešujúcim objavom však nebolo koniec. V knihe som našiel dva milé prvky. 

Prvým je poctivým, prváčikovským písmom štylizované a jednoducho riešené venovanie, ktoré sa najprv schovávalo za obalom- som si istý, že zámerne.<3

Druhým prekvapkom je rúž CC na strane XVII pri zmienke o šálke jemnej, etiópskej kávy bez kofeínu z kaviarne. Možno jeho umiestnenie súvisí s kontextom, možno nie. No  každopádne, je to JEJ rúž.

Dnes som z auta videl zástup mužov vychádzajúci z kvetinárstva až von. Môj 8. marec a deň pred ním všaj mali úplne iný ráz. JEBAŤ ÚZUS. :)

update: ten rúž je tam omylom, nehoda... :D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára