streda 3. júla 2013

Slnko aj (nad Gizou) vychádza

Vyhýbal som sa tomu dlho a ani nie tak veľmi zámerne, jednoducho nebola chuť a potreba, no včera v noci som sa nejakým tým zvláštnym spôsobom akým funguje surfovanie po webe potkol o službu StumbleUpon. Veľmi pečlivě selektujem sociálne médiá, ktoré potrebujem používať alebo ktoré môžu mať pre mňa nejaký prínos, prínos natoľko značný, že sa im oplatí venovať drahocenný čas, nakoľko sa dá v nespočetnom množstve aplikácií, webstránok a online služieb veľmi ľahko stratiť. Hlavne pre fanúšika sociálnych médií a niekoho, kto by sa ich využívaním chcel v budúcnosti živiť je veľmi ľákavé vyskúšať ich všetky a veľa, ako drogy. O tejto téme však inokedy a rozsiahlejšie. StumbleUpon mi pripadá ako veľmi dobrá investícia času. Potom, čo užívateľ "odhalí" niektoré zo svojich záľub, mu StumbleUpon podsúva články na dané témy, ktoré by ho mohli zaujímať. Jeden sa cez ne jednoducho preklikáva, číta, dáva palec hore/dole, ukladá do zoznamov... Nič prevratné, no sakramentsky praktické a pohodlné.

Popri tradičných pojmoch ako marketing, internet, hotely, business, entrepreneurship, som nemohol nezadať aj "Travel". Kam tento príspevok smeruje? K tomu, že pomocou príspevkov, ktoré mi naservíroval StumbleUpon a ku ktorým by som sa sám nikdy nedostal lebo bežne do Google nezadávam "10 most beautiful blah blah...", som si opäť uvedomil, že turizmus ako taký nie je o službách, obratoch, marketingu, SWOT analýzach, ale o cestovaní a objavovaní krás tohto pominuteľného sveta. Nezanevieram na ekonomický aspekt turizmu, práve naopak, zajtra by mohol nastať prelom, kedy by som sa mu mohol venovať ešte viac, no popritom všetkom nemôžem zabudnúť na to, čo ma priviedlo od zemepisu cez geografiu až po manažmentu kultúry a turizmu - láska  k cestovaniu.

Inspired by - 15 Images Of What Morning Looks Like Around The World
Giza, Egypt

1 komentár: